1.Знайомство з реченням. Навчання грамоти Добукварний період
|
|
Л_Коваль | Дата: Воскресенье, 22.03.2015, 11:14 | Сообщение # 1 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 135
Статус: Offline
| ...
...
КРОК ЗА КРОКОМ ISBN 966-7873-07-2 К56
Анотація Буквар «Крок за кроком» складається з двох частин.
Перша частина «Слухаємо. Вимовляємо. Розрізнюємо» спрямована насамперед на збагачення лексичного запасу та розвиток мислення і мовлення дітей, навчає їх звукам та буквам української мови, готує до наступного читання.
Друга частина «Читаємо. Розповідаємо. Говоримо» допомагає дітям здобути і закріпити навички читання, чітко формулювати і висловлювати думки, розуміти красу і силу слова.
Велику увагу приділено розвитку кмітливості та творчих здібностей дитини. Матеріал подано за диференційним принципом з урахуванням попередньої підготовки дітей, їх обдарованості, здатності сприймати нове.
Буквар створено виключно за авторською методикою, що має багато новацій, і зокрема, під час навчання дітей читанню, дає їм змогу вже з другого уроку суцільно читати міні-тексти.
«Крок за кроком» насичений різноманітним пізнавальним і мовним матеріалом, що розширює світогляд дітей, розвиває інтерес до пізнання навколишнього світу і вчить орієнтуватися в довкіллі, прищеплює навички мовної культури і культури взагалі.
Мовний матеріал (вірші, загадки, казки, оповідки тощо) є авторським.
...
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
Рекомендовано Інститутом української мови НАН України
© Людмила Коваль
Р.S. Користуючись можливостями Інтернету, при навчанні грамоти обидві частини буде викладено послідовно разом.
...
|
|
| |
Идущий | Дата: Вторник, 24.03.2015, 16:06 | Сообщение # 2 |
Группа: Администраторы
Сообщений: 2115
Статус: Offline
| ВЧИМО БУКВИ
Шановні батьки! Шкільна програма побудована дещо інакше і не розпочинає навчання грамоти з вивчення алфавіту. Але, як показує багаторічна практика вчителів, діти, які попередньо знають букви, набагато швидше, легше і успішніше засвоюють навчальний матеріал, в тому числі вчаться читати. Тому, готуючи до школи дитину, вкрай бажано вивчити з нею букви заздалегідь.
.
|
|
| |
Л_Коваль | Дата: Среда, 25.03.2015, 14:24 | Сообщение # 3 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 135
Статус: Offline
| ...
ЗДРАСТУЙ, ШКОЛО
Здравстуй, школо! Здрастуй, школо! — Сяють усмішки навколо. Першовересень строкатий Всіх дітей віта зі святом.
День і справді незвичайний — Розпочався рік навчальний! Принесе він знань багато Першокласникам-малятам.
Поведе їх непомітно Крок за кроком до освіті — Скарбу, що найбільший в світі! Успіху вам, любі діти!...
|
|
| |
Л_Коваль | Дата: Среда, 25.03.2015, 14:25 | Сообщение # 4 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 135
Статус: Offline
| - 1 -
ЗНАЙОМСТВО З РЕЧЕННЯМ Роздивись малюнки. Що й кого ти на них бачиш? Хто що робить? Яка це пора року? Розкажи. Зверни увагу на свою розповідь.
Послухай, повтори, запам'ятай!
• Мовлення складається з речень. • Речення — це одно або декілька слів, що висловлюють закінчену думку.
Спекла баба колобок. • Перше слово в реченні пишуть з великої букви. • У кінці речення ставлять крапку (.), знак питання (?) або знак оклику (!)
.........Як тебе звуть?.............Гарно співаєш!
• При мовленні речення одне від одного відділяють паузою (малесенькою призупинкою розповіді).
Послушай казку. Скажи, скільки ти почув речень?
Настала весна. Посадив дід ріпку. Виросла ріпка велика-велика.
А що було далі? Розкажи.
МОЛОДЕЦЬ!
...
|
|
| |
Л_Коваль | Дата: Среда, 25.03.2015, 14:30 | Сообщение # 5 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 135
Статус: Offline
| - 2 -
ПОДІЛ РЕЧЕННЯ НА СЛОВА
Зверни увагу! • Слів у реченні може бути одне, два, три та більше.
...
Діти. Діти читають. Діти читають книжку. • Послухай. Скільки ти почув речень?
Зима. Падає сніг. Діти гуляють біля ялинки. ...
Ялинка дуже гарна! Подобається тобі ялинка?
• Визнач кількість слів у реченнях. Покажи в них крапку, знак оклику та знак питання. А хто ще на малюнку? Що вони роблять? Розкажи.
МОЛОДЕЦЬ!
|
|
| |
Л_Коваль | Дата: Среда, 25.03.2015, 14:32 | Сообщение # 6 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 135
Статус: Offline
| - 3 -
ПОБУДОВА ГРАФІЧНИХ МОДЕЛЕЙ РЕЧЕННЯ
• Позначимо слово в реченні довгою рискою: ____. Велику букву, якою починається речення — коротенькою: І. Побудуємо графічні моделі речень.
Літо. Сяє веселка. Гарно цвітуть квіти. І____. І____ ____ . І____ ____ ____ . ...
Зверни увагу! • Довгих рисок завжди стільки, скільки слів у реченні. Коротенька рисочка завжди одна.
...
• Роздивись малюнок. Що на ньому зображено? • Послухай речення. Побудуй їх графічні моделі.
..........
Осінь. Листя пожовкло. Його зриває вітер.
...
• Роздивись малюнок. Скажи, хто на ньому зображений? Що вони роблять?
• Склади 2-3 речення за малюнком. Побудуй їх графічні моделі.
МОЛОДЕЦЬ!
...
|
|
| |
Л_Коваль | Дата: Пятница, 27.03.2015, 10:26 | Сообщение # 7 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 135
Статус: Offline
| - 4 -
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕННОГО
• Роздивись малюнок. Хто на ньому зображений? Що вони роблять? Розкажи. • Зверни увагу на свою розповідь. З чого складається мовлення?
Пригадай.
• Мовлення складається з речень. • Слів у реченні може бути одне, два, три та більше. ...
• Роздивись малюнок. До якої він казки? Послухай. Скажи, скільки ти почув речень?
Якось загубив дід у лісі рукавичку.
Лежить вона на снігу велика і тепла.
Аж ось біжить повз неї Мишка.
А що було далі? Розкажи. ...
• Послухай, повтори, запам'ятай прислів'я. Вимовімо разом: . Вода камінь точить.
Знання — сила.
Вік живи — вік учись.
• Скажи, скільки слів у реченнях? Склади їх графічніі моделі. ...
МОЛОДЕЦЬ!
...
|
|
| |
Л_Коваль | Дата: Пятница, 17.04.2015, 08:42 | Сообщение # 8 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 135
Статус: Offline
| Далі: "Звуки голосні й приголосні. Слово, склад". http://putniki.ucoz.ru/forum/11-123-1
ЗВУКОБУКВЕНИЙ АНАЛІЗ, звукові моделі, пояснення, допомога... тут: http://putniki.ucoz.ru/forum/11-222-1#9399
|
|
| |